دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش است که بستر آن صخره ای بوده گردشگران تور کیش که علاقه مند به ماهیگیری می باشند اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می نمایند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر می کند, همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب نمایند.

کلبه هور کیش آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند . این کلبه دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش و ساکنان این جزیره می باشد .

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری است. برای بازدید از این مکان زیبا با تور کیش همراه شوید.

کلبه هور کیش

 

 

قایق های کف شیشه ای کیش

 

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: